SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

TERKINI DAN TERHEBAT

Thursday, August 13, 2009

Perancangan Strategik PPUM KAPAR






































Semalam telah berlangsung satu mesyuarat diantara Ketua Pergerakkan Pemuda UMNO Bahagian Kapar dan Juga Jawatankuasa Penyelaras Dun.

Tuan Haji Roslee Bin Abdul Hamid , Ketua Pergerakkan Pemuda UMNo Bahagian Kapar, Saudara Nor Azizi Ishak, Naib Ketua Pemuda, Saudara Izam Idris, Bendahari Pemuda Saudara Muhammad Nor bin Hj Kassim, Ketua Penerangan Pemuda Bahagian Kapar. Turut sama hadir ialah Cik Hanimasra Marhaini, Ketua Puteri UMNO.

Dalam mesyuarat tersebut jentera parti di peringkat DUN telah memberikan banyak cadangan dan pandangan tentang bagaimana dan strategi-strategi untuk memenangi hati pengundi khususnya di Bahagian Kapar.

Tuan Haji Rosli dan jawatankusa Pemuda Bahagian juga telah mendengar dengan penuh teliti cadangan-cadangan dan pandangan dari jentera di peringkat DUN seterusnya telah memberitahu ROAD MAP tentang apa yang perlu dilakukan khususnya dibahagian Kapar. dan Isyaallah KAPAR akan kembali ke pangkuan Barisan Nasional sekirayan semua yang dirancangkan ini berjaya.
Satu Suara, Satu Arah , Satu Malaysia


















2 comments:

  1. Tahniah pd PPUM Kapar krn berjaya melaksanakan beberapa prgm yg saya baik.. Prgm Turun Pdg, Turun Surau, Kursus Jati Diri, Buletin, Ceramah, Prgm di DUN, yg mana perkara ini harus d truskn.... tetapi d dlm merencanakn aktiviti2, timbul tandatanya d hati saya... knapa prgm sebegini tidak mdpt respon yg baik d klangan Ketua Pemuda Cawangan2. Hanya sebahagian sje KP Cwgn yg beriya-iya.... Adakah jwatan KP hanya sesedap mulut mnyebutnya, atau hanya ambil pluang nak tunjuk terror, atau hanya lapangan nak melepaskn geram semata, atau hanya nak komen orang lain tak buat kerja.....
    Saya rasa ini bukan masanya kita nak tuduh sesiapa.... tp hanya nak mengingatkn semua Pemuda, bahawa orang lain dah lama perhati kat kita, org lain dah lama dok mencaci kita, org lain dah lama ckp Pemuda Melayu dah takde TELOR, org lain dah lama ckp CELAKA PEMUDA MELAYU, org lain dah lama ckp BODOH PUNYE MELAYU.... tp orang kita masih boleh kata TAKPE, org kita masih boleh RILEK SAJE, org kita masih PENTINGKAN DIRI, org kita masih lagi MENAGIH JANJI PROJEK, org kita masih lagi tak SEDAR DIRI....
    Ayuh... semua PEMUDA MELAYU, saya CABAR semuanya.. BANGKIT dari angan, tidormu, mimpi yg merasakan MELAYU masih tak tercabar.
    Ingat kita masih perlu ILMU, kita masih perlu KESEPAKATAN, kita masih perlu BERSATU PADU, kita mesti BINA KEKUATAN semula...
    INGAT !!!!! Bina segala kerja dan kata2 berniat IKHLAS kerana ALLAH demi PERJUANGAN agama, bangsa dan negara.
    Insyaallah kita semua beroleh kejayaan dan keberkatannya.

    ReplyDelete
  2. Saudara pertama sekali saya ucapkan terima kasih atas respon saudara pada blog ni, cuma dlm keadaan sekarang pemuda harus berani bersuara dan tak harus takut untuk menonjolkan diri.Saya akui tentang apa yg saudara suarakan,hari ni keadaan dah berubah, tk semacam dulu, ramai yg masih rasa keadaan sama seperti dulu, kita kena teruskan perjuang, cuma kali ni kita terpaksa terapkan semangat sukarela di hati pejuang2 ni,tanpa semangat yg ikhlas ni agar sukar untuk kita hendak berubah bagi kita mencapai kejayaan, insyaalah dan kita sama2 berdoa agar mereka sedar dan berubah dgn ikhlas utk meneruskan perjuangan ni.

    ReplyDelete

TERHANGAT, TERKINI DAN TERHEBAT