SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

TERKINI DAN TERHEBAT

Tuesday, October 27, 2009

tengok muker Nicky Ajih nampak muka Nuaq dan Huss am


Semlam bersembang dengan kengkawan kat kedai kopi.. kawan saya tu memang totok PAS.. dia habaq kat saya....dia kata imej nicky kene dibetulkan ... pasal sekarang ni dia macam kena rasuk antu raya... semua benda dia cakap dulu memang macam nicky ajih cam ulamak .. tapi sekarang ni macam di cakap bagi pihak orang ... macam saya cakap tadi orang kener rasuk..dia cakap tapi sebenarnya bukan dia yang cakap antu tu yang cakap...

Daripada perbualan dan alur arah PAS sekarang ini .... ibarat melukut di tepian gantang kerana PAS hanya diperlukan ketika pilihanraya atau pun kempen demontrasi tunjuk perassaan tapi apabila bab pemerintahan PKR DAP lebih menojol.. yang lebiah menghairankan.... sepertimana kebangkitan Nuaq dulu dalam UMNO..juaq-juaq nye dengan pantas menaikkan nuaq.. begitu juga nuq dalam PAS walaupun bukan ahli PAS.. dia telah memastikan juak-juaknya team endorgan untuk terus bekuasa dalam PAS.

itulah apa yang dicakap... dalam hati, saya berkata...dah tahu kener tipu.... ngan nuaq.... awat yang hangpa rela dikencingan oleh nuaq berterusan..?

No comments:

Post a Comment

TERHANGAT, TERKINI DAN TERHEBAT