SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

TERKINI DAN TERHEBAT

Wednesday, December 28, 2011

PANAS::::::siapa lagi selepas ini.....merakyatkan ekonomi selangor

video

video

 Wakil Penjaja yang bertegas tidak akan berganjak apa nak jadijadilah katanya ...setelah menjadi seperti peminta sedekah.....2 tahun turun naik MPK bagi mendapatkan lesen... dan setiap minggu diserbu oleh MPK.....sebelum ini Peniaga Bundle di selat klang , kemudian di Peniaga..pasar malam kg delek kini di HOT NITE BAZAAR KLANG SENTRAL.... apa yang lebih menghairankan ialah PERMOHONAN LESEN SECARA BERKUMPULAN TAK DAPAT...SECARA INDIVIDU PUN TAK DAPAT ATAS ALASAN ...INI TANAH PERSENDIRIAN......
 Kekecohan berlaku apabila ....Tindakan MPK yang merampas alatan meniaga....

Ketua Penerangan Tok Faisal, Sdr Halim Tuah Pegawa Khas Datuk AHMAD MASLAN dan Puan Hajah Norliza Bergegas dari ICT

 Ketegangan mula mucul apabila orang ronnie liu menenangkan keadaan....
 2 buah wan 2 buah lori... 1 pajero.... digunakan untuk menyerang penjaja di Hot NITe Bazaar
Penjaja Berkeras untuk tidak berganjak Dari Tapak Hotnite dan tidak membenarkan Lori MPK Keluar sehingga barang  dipulangklan ..hingga pihak polis yang menjadi escort juga  terpakasa menunggu lama

7 comments:

  1. tu la bodoh... dulu sebelum pangkah tak nak fikir. jangan la perjudikan nasib anda dan keturunan anda... ini baru tempat nak berniaga, banyak lagi gampang cina babi ni nak buat lagi... aku bukan penyokong tegar umno sgt, tapi pembangkang mmg celaka. selagi umno tak berubah, rakyat sanggup perjudikan nasib... tak de sorang pn org umno yang ikhlas nak tolong org melayu...

    ReplyDelete
  2. kesian pulak aku tgk penguatkuasa.... tersepit.. xnk buat operasi... terpaksa ikut cakap bos... last2... melayu gaduh sama melayu...

    yg komen kat atas tu.. kepala hotak lu kerajaan x tolong org melyu.. mcm2 bantuan di sediakan utk berniaga.... ko je yg malas... tu lah undi sgt.. fuckatan haram jadah nie...

    ReplyDelete
  3. Umah urut yg belambak2 kt setia alam seberang tu tak nak pulak derang serbu. Opss... setia alam under shah alam rupanya.

    ReplyDelete
  4. tak yah kat setia alam kat bangunan sebelah klang sentral pun banyak

    ReplyDelete
  5. sudah terang lagi bersuluh...sedar2 lah wahai org Melayu..setiap undi diberi pada Pas atau PKR sebenarnya semua disalurkan kepada bapak segala rasis iaitu DAPigs..

    ReplyDelete
  6. kat bukit jelutong pun dah ada panggung wayang.aku tak tau la itu area shah alam ke tidak, tapi dulu mana ada panggung wayang kat shah alam.apa kata kita ubah undi semula ke BN.

    ReplyDelete
  7. aku tak tahu blog ni milik sapa, tapi bagus jugak, aku baru jumpa blog ni, nanti aku akan sentiasa singgah sini sebab aku orang kapar indah je,...aku orang UMNO sejati...tapi aku tak suka jenis UMNO yang hanya pentingkan diri dan mengharapkan sesuatu dari UMNO itu sendiri, dan aku melihat ramai dikalangan pejuang di cawangan2 parlimen kapar ni hanya berjuang untuk periuk nasi sendiri je, kalau ada pun berjuang untuk kepentingan umum boleh dikira dengan jari, sebab itu, tapi disebabkan beberapa kerat yang berjuang utk diri inilah maka yang kaya bertambah kaya dan yang miskin kekal dalam kemiskinan...program merakyatkan UMNO tiada, kalau ada pun bagai melepas batuk ditangga...Dt Rahman pun dah tak boleh buat apa, Cikgu Tamyes pun sama, tapi pada aku personaliti Tamyes ada, dan banyak orang kenal beliau...UMNO kapar Indah lesu...sepatutnya adakanlah program bantuan ibu tunggal ke, kelas tution ke, kelas memasak ke, kelas jahitan ke, kelas matematik ke, bahsa inggeris ke dan macam2 lagi...jawatan ndak tapi buat kerja kantoi...aku sebenarnya fed up dgn politik ni tapi nak buat macamana kerana aku sayangkan UMNO kerana UMNO adalah pembela nusa dan bangsa ku, malah agama ku, walaupun terdapat kekurangan disana sini. itu bukan alasan untuk aku menolak UMNO, kerana sudah terlalu banyak jasanya pada agama, bangsa dan negara tercinta...walu pun aku bukan pengundi Sementa. tetapi kegiatan UMNO disini aku dok perahti...

    ReplyDelete

TERHANGAT, TERKINI DAN TERHEBAT