SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

TERKINI DAN TERHEBAT

Monday, February 22, 2010

Apabila Penasihat Ekonomi RM1 dan Adun Penipu Rakyat bekerja memegang gambar di Dewan Dun

Gambar Sumber dari UMB Malaysia inilah senario .. yang mana bila kaled kater nak bawak banyak pelabutr dari luar dan dia ambil pelabur jadik penasihat ekonomi


Gambar :Sumber Dari CTS, blogspot.. Berapa ramai lagi orang yang mati terjun bangunan tak der pun masuk sidang dun? kan ker ini juga pembaziran... psstt patutler kat meru ngak ada paper berubah ropernya peranan dia jadik adun cuma pegang gambar jer kot?

3 comments:

  1. Pembaziran itu maksiat.

    Logik bodoh. Kerajaan lagi nak mamat tu kerana banyak maklumat kerajaan Selangor dia simpan. Kalau dia mati terjun bangunan ertinya banyak salahlaku pergi bersamanya.

    Itu la. Logik logik bodoh murahan macam ni cuba di masukkan dalam otak rakyat.

    Alhamdullilah dengan dasar dasar kerajaan semenjak merdeka kita ini hampir keseluruhannya bersekolah.

    Elok lah mereka pamer kebodohan terpencil mereka.

    ReplyDelete
  2. ayuh bangkit melayu kapar! sampai bila nak hidup di bawah telunjuk pencacai kapir laknat daP!

    ReplyDelete
  3. Salam…

    Harap sahabat seperjuangan dapat linkkan blog saya kedalam laman blog sahabat

    http://jebat2010.blogspot.com/

    ReplyDelete

TERHANGAT, TERKINI DAN TERHEBAT