SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

TERKINI DAN TERHEBAT

Wednesday, February 3, 2010

Majlis Ramah Mesra BN Kapar

Majlis ramah mesra Pemuda BN Kapar telah diadakan di KEC Klang pada 2 Februari 2010. Majlis telah dihadiri semua ajk pemuda UMNO, MCA, MIC dan PPP.
Turut memeriahkan. Dato Haji Abdul Rahman bin Haji Palil, Ketua UMNO bahagian Kapar, Tuan Haji Faizal Bin Abdullah, Timbalan Ketua Umno Bahagian, Tuan Haji Roslee Bin Abdul Hamid, Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Kapar, Puan Hajah Norliza bt Haji Ahmad, Ketua Wanita UMNO bahagian Kapar dan Encik T Ganesan Penyelaras Pembangunan Parlimen Kapar
Majlis telah dimulakan dengan ucapan Ketua Pemuda PPP Kathirevan a/l laksamanan, Ketua Pemuda MIC Kapar Saravanan. Lee Chee Choon, Ketua Pemuda MCA Bahagian Kapar, Ketua Pemuda Gerakan Lee Eng Ho, dan seterusnya Tuan Haji Roslee Abdul Hamid, Ketua Pemuda UMNO bahagian Kapar Merangkap Pemuda BN Kapar.
Majlis tersebut telah dirasmikan oleh YB Dato Haji Abdul Rahman Bin Haji Palil Pengerusi BN KAPAR.

Semua Ketua Pemuda parti komponen telah melahirkan rasa syukur dan berterima kasih kepada Tuan Haji Roslee Abdul Hamid kerana ini adalah merupakan kali pertama majlis seumpamanya diadakan mereka juga telah berikrar untuk bersama sama dengan pimpinan Barisan Nasional merampas kembali negeri Selangor amnya dan Kapar khususnya.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

TERHANGAT, TERKINI DAN TERHEBAT