SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

TERKINI DAN TERHEBAT

Friday, July 1, 2011

Bersih kah harapan majoriti rakyat malaysia

Himpunan BERSIH tidak akan menguntungkan sesiapa. Rakyat Malaysia dimana majoriti Bangsa Melayu akan bertembung dgn PATRIOT Pemuda UMNO yg akan mempertahankan sistem perlembagaan dan SPR.

Kita harus berfikir secara waras, sekiranya rakyat Malaysia tidak sokong Kerajaan BN, kita sokong PM dan 1Malaysia maka gunakan sistem demokrasi melalui Pilihan Raya Umum 13 nanti. Tidak mudah utk menjaga keamanan, kesejahteraan, keamanan yg ada dihadapan mata kita.

BERSIH hanyalah agenda peribadi pemimpin atasan PR. Sedarlah ini semua akan merugikan kita semua sbg rakyat Malaysia. Biarpun kita mempunyai kefahaman politik yg berbeza, mempunyai idealogi tentang politik yg berlainan, kita masih dpt menjalani kehidupan dgn sempurna, dpt menghantar anak ke sekolah dgn selamat, dpt menunaikan solat di masjid..Tetapi knp kita harus menggadai semua kenikmatan, kebebasan ini semata mata utk kepentingan peribadi yg hanya bercita cita utk menjadi PM ttp tidak memikirkan akan kesusahan yg bakal dialami oleh pengikut pengikut beliau. Ambiga akan melarikan diri ke London sekiranya BERSIH gagal mencetuskan kemarahan. Tetapi pengikut BERSIH akan diberkas. Masih belum terlambat utk kita duduk berbincang.

Azhar hashim...
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

TERHANGAT, TERKINI DAN TERHEBAT