SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

TERKINI DAN TERHEBAT

Saturday, September 12, 2009

Perbincangan persiapan terakhir...Pertandingan Kacau Dodol PPUM Kapar

Satu perbincangan persiapan akhir Pertandingan Kacau Dodol PPUM KAPAR telah diadakan pagi tadi.
Perbincangan tersebut telah dihadiri oleh Tuan Haji Roslee bin Abdul Hamid, Ketua Pemuda Kapar. Saudara Sharul Nizal Hj Ali, Setiausaha PPUM Kapar, Penyelaras Dun-Dun dalam Bahagian Kapar dan Ajk Penyelaras Pertandingan Biro Belia, Sukan dan Kebudayaan PPUM KAPAR.
Mesyuarat yang bermula pada Jam 1.30 pg telah berakhir pada jam 3.30 pagi..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

  1. Bang, agama dan bangsa dh nk tergadai, bang. Jgn lah sibuk nk buat benda2 yg takde pekdah tu. Sebagai "Pemuda" cubalah cari idea lain yg lebih konkrit untuk membangun bangsa, agama dan negara. Kerja2 kacau dodol ni, hanya program yg buang masa sahaja. Pemuda patut lebih sensitif dgn keadaan politik negara semasa eg, apa tindakan pemuda umno berkaitan isu penduduk seks 23 Shah Alam tu. Tak ada siapa pun yg dtg membantu mereka kerana masing2 lebih memikirkan politik masing2. Pas harapkan janggut dan serban sahaja tp hati mereka telah lari jauh dari Islam - itulah akibatnya lidah sentiasa memutar belit ayat2 Quran dan menabur fitnah disana sini.

    ReplyDelete
  2. Kami nk tahu juga, mana suara Pemuda mengenai tindakan "berpilih" oleh Peguam Negara yg begitu ketara sejak kebelakangan ini.

    ReplyDelete
  3. Bakmai, tuan kena lah mengikuti perkembangan politik semasa ,bukan setakat baca surat khabar aje, kena tengok blog, fb dan terutama sekali bercampur dgn orang umno juga pemuda umno, jgn hanya datang progrem kacau dodol, baru nak tengok blog pemuda n nak hentam progrem, ni semua cara lama, lepas tu nak mengaku seseorang yg perihatin sebagai pejuang bangsa dan agama..orang2 yg macam tuan lah yg talam dua muka dan juga menghancurkan agama dan bangsa.

    ReplyDelete
  4. Salam perjuangan...
    Pertamanya saya terpanggil utk m'ucapkan tahniah di atas komen sdr Bakmai & sdr Poppiapap.. kerana rasenya komen begini la yg ditunggu oleh kami. Masih ada ramai lagi rupanya pemuda Melayu yg berani meluahkan perasaan yg terbuku di hati. Tahniah !!!

    Pertandingan Kacau Dodol yg diadakan adalah acara tahunan PPUM Kapar yg telah menjadi tradisinya diadakan setiap menjelang Hari Raya Aidilfitri... jadi jgn lah ini dijadikan sbb untuk menghukum pemuda tiada idea lain...dan saya merasakan Pertandingan ini akan diteruskan pd tahun mendatang kerana ianya juga ada mendatangkn faedah bersama baik kpd pemuda, ahli UMNO, dan juga penduduk setempat..

    Mengenai isu sek 23, s.alam... Buat pengetahuan sdr, kami Pemuda UMNO sentiasa memberi yg terbaik sekiranya perkara yg menjadi asas perjuangan UMNO cuba diganggu gugat oleh sesiapa yg cuba utk merosakkan dan mempersendakan Agama, bangsa dan negara ini..
    Tak kira siapa mereka, jika tersentuh perkara tadi,nescaya Pemuda UMNO sentiasa berada dihadapan... dan pada masa Isu bantahan sek 23 s.alam, beberapa org di antara kami ada bersama2 pd masa tersebut...
    Jadi...nak diceritakan, mungkin terlalu panjang, sbb ini ada menyentuh politik keseluruhan isu nasional... juga mengenai kes berpilih Peguam Negara, ini juga adalah satu isu nasional yg mana perkara ini semestinya telah di fikirkan oleh pemimpin atasan negara.. yg mana orang seperti kita mungkin tak tercapai akal untuk memikirkan apa pro & kontra keputusan itu diambil...
    Jadi bukan utk alasan berdiam diri.. tp rasanya, utk kita terus ke depan kita jgn lah mengambil pendekatan utk menyerang sahabat kita dari belakang, atau sentiasa memikirkan sesuatu yg negatif ttg orang kita, sudah sampai masanya kita bergerak tanpa memikirkn orang kita... dan alangkah lebih baik kita secara beterusan menyerang musuh kita...kerana banyak isu2 semasa di kawasan kita mahupun isu nasional yang gagal dilaksanakan oleh PR dengan baiknya...
    Isu Camry.. isu arak.. isu air...isu janji PRU 12 yg masih tertunggak...isu ADUN PR ada kepentingan di PBT..isu BABI...isu kafir kan UMNO... isu Pemuda Celaka...Isu Kg Buah Pala...Isu Bkt Lanjan... Isu DSAI...Isu Pengkhianat Melayu...Isu bantuan luar kpd PR...dan berbagai bagai isu yg rasanya orang2 kita patut bercerita & bersembang di kedai kopi atau di jadikan debat dlm perbincangan...

    ReplyDelete

TERHANGAT, TERKINI DAN TERHEBAT