SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

TERKINI DAN TERHEBAT

Thursday, December 24, 2009

berita Tergemparr.. Dari GAP...jual lagi..tak untung bukit botak jual kat ulu yam







di atas adalah kandungan surat yang aku terima daripada sumber. dia mohon agar aku mendedahkan sikap kalid ibrahim yang terlalu pro cina. sebidang tanah berkeluasa 73hektar (177 ekar ) telah cuba ditukarkan statusnya daripada tanah perumahan ke tanah perkuburan (jirat cina)inilah puaka bangsa.






menggadai apa sahaja yang ada di bumi selangor demi gilakan kuasa !pada bulan pertama dia memerintah, dia meluluskan pembinaan kandang khinzir mega (projek khinzir raksasa PKR) di sepang. kerana apa ? kerana di situ terletaknya penduduk bangsa melayu. bila ada penduduk majoriti melayu, kalid melakukan tindakan yahudi.



menghalau secara perlahan-lahan penduduk asal dengan agenda projek khinzir raksasa nya. melayu cukup sensitif dengan babi..projek khinzir raksasa (PKR) modus operandinya samalah sepertimana yang pernah berlaku di petaling jaya. petaling jaya dulu penduduk majoritinya adalah melayu. kerana urbananisasi melampau,perlahan-perlahan melayu berpindah. di sepang ia bakal mengulangi tragedi yang sama.kini ia berlaku lagi di ulu yam,hulu selangor.






.umum mengetahui kawasan ini memang mempunyai penduduk majoriti melayu . orang melayu di sana wajib bangkit ! wajib bantah atas kesundalan manusia bernama kalid ibrahim dan partinya PKR !ini pakatan adalah sialan ! ayuh rakyat selangor , kita bangkit dan hapuskan pakatan penjahanam bangsa ini daripada terus memerintah bumi selangor !

No comments:

Post a Comment

TERHANGAT, TERKINI DAN TERHEBAT