SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

TERKINI DAN TERHEBAT

Monday, December 28, 2009

Kejohanan Futsal Tertutup DUN SEMENTA






Semalam telah berlangung kejohanan futsal tertutup oleh Pergerakkan Pemuda UMNO Dun Sementa,. Kejohanan ini telah dihadiri 238 orang peserta yang mewakili 34 pasukan belia di sekitar DUN Sementa.

Dua gelangang futsal telah digunakan bagi melaksanakan kejohanan ini bagi ZON A kejohanan di Gelanggang Futsal D'soto Arena Kg Sungai Serdang dan Zon B di Gelanggang Futsal Batu 4. Manakala Final diadakan Di Gelanggang Futsal D'soto Arena.

Majlis telah dirasmikan oleh YB Dato Haji Abdul Rahman Bin Haji Palil ADUN Bagi Kawasan Sementa. Dalam ucapan perasmian tersebut YB Dato Abdul Rahman bin Haji Palil rakyat masih menunggu-nunggu akan kemudahan fasiliti sukan untuk rakyat dari kerajaan pakatan.

berikut adalah pemenang kejohanan tersebut.

Tempat 1: Pergerakkan Pemuda UMNO Cawangan Cempaka UTAMA
Tempat 2: Pergerakkan Pemuda UMNO CawanganSg Serdang jaya
Tempat 3: Pergerakkan Pemuda UMNO Cawangan Cempaka Sari
Tempat 4: Pergerakkan Pemuda UMNO Cawangan Jalan Kenangan

1 comment:

  1. tahniah kpd Pemuda Dun Sementa kerana telah berjaya melaksanakan program ini dengan jayanya.... cuma, jgn lupa untuk membuka ruang daftar pemilih & daftar ahli UMNO kpd semua peserta yg belum didaftarkan.... sayang kalau program seperti ini tidak dpt diambil kesempatan membantu parti menambah keahlian...

    ReplyDelete

TERHANGAT, TERKINI DAN TERHEBAT