SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

TERKINI DAN TERHEBAT

Wednesday, March 24, 2010

dulu zahrain bukakkan..lah ni Zul "bogelkan" jom Pakat Keluar Ramai-ramai

KUALA LUMPUR: Zulkfli Nordin (Bebas-Kulim Bandar Baru) mendedahkan beliau pernah ditawarkan ganjaran yang disifatkannya boleh menggoyah iman untuk mengaitkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor, dalam kes pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaaribuu.

Bagaimanapun, beliau bersyukur kerana dilindungi Allah daripada terbabit dalam fitnah itu dan menarik diri daripada mengendalikan kes berkenaan.

sumber dari:http://www.bharian.com.my/bharian/articles/SayapernahditawarganjaranuntukkaitkanPM_isteridalamkesAltantuya_ZulkifliNordin/Article
Beliau yang membahaskan usul Menjunjung Kasih Titah Yang di-Pertuan Agong memberitahu Dewan Rakyat bahawa ada gangguan pihak ketiga yang menyebabkan mustahil untuk beliau bertindak sebagai peguam yang profesional untuk mengendalikan kes itu. "Saya pernah diminta mendapatkan pengakuan bersumpah bahawa Perdana Menteri dan isteri terbabit dalam kes pembunuhan.

"Kita perlu ingat takkan OKT (orang kena tuduh) sanggup dihukum mati ke tali gantung kalau benar Perdana Menteri dan isteri memang terbabit," katanya.

No comments:

Post a Comment

TERHANGAT, TERKINI DAN TERHEBAT